Regulamin sklepu internetowego Beegarden
Poniższy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposoby sprzedaży prowadzonej przez Gospodarstwo Ogrodnicze Aleksandra Kińska za pośrednictwem sklepu internetowego Beegarden.pl
- Informacje o firmie
Sklep internetowy Beegarden, dostępny pod adresem www.beegarden.pl, prowadzony jest przez Aleksandrę Kińską, prowadzącą działalność rolniczą (działy specjalne produkcji rolnej) wpisaną do ewidencji prowadzonej przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod numerem identyfikacyjnym 069261096.
Adres wykonywania działalności: Grabie 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski.
Adres poczty elektronicznej: info@beegarden.pl
- Warunki zawierania umowy sprzedaży
Zawarcie umowy sprzedaży między Kupującym, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu zamówienia za pomocą formularza zamówień w sklepie internetowym. W sytuacji, gdy Klient nie może złożyć zamówienia drogą elektroniczną, ma możliwość złożenia zamówienia telefonicznie pod numerem telefonu 531 005 454 w godzinach od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej.
- Zasady dotyczące zamówień
Klient, składający zamówienie za pośrednictwem strony internetowej, kompletuje zestaw potrzebnych mu sadzonek, mając na uwadze że:
- należy składać osobne zamówienia na kwiaty i byliny oraz osobne na warzywa i zioła. Jest to związane z różnymi terminami realizacji wysyłek tych grup towarów (o czym dalej w punkcie regulaminu: realizacja wysyłki)
- kwiaty oraz byliny sprzedajemy w opakowaniach zbiorczych po 6 szt. (tzw. 6-pakach). Nie ma możliwości wymiany sadzonek na inną odmianę czy kolor w obrębie jednostki handlowej, jaką tu stanowi 6-pak.
- warzywa i zioła sprzedajemy na pojedyncze sztuki, a zatem Klient ma możliwość dowolnego łączenia gatunków i odmian.
Odnośnie zamówień na kwiaty i byliny:
- Klient jest zobowiązany do kupna parzystej ilości 6-paków. Nasze sadzonki pakujemy do zaprojektowanych przez nas i wyłącznie dla nas produkowanych kartonów. W każdym kartonie mieszczą się dwa 6-paki (12 sadzonek). Prawidłowa stabilizacja paczki jest możliwa w przypadku równomiernego rozłożenia ciężaru w kartonie, stąd nasza prośba o zamawianie parzystych ilości 6-paków.
W przypadku zamówień powyżej 12 sztuk sadzonek, kartony łączymy ze sobą. Maksymalnie, jedną paczkę tworzy 6 kartonów (72 sadzonki)
Sadzonki kwiatów/bylin zaopatrzone są w etykietki pozwalające na identyfikację danej rośliny (odmiany, koloru). Na etykietce widnieje paszport danej rośliny, co jest wymagane przez polskie i europejskie prawo handlowe dotyczące obrotu sadzonkami.
Odnośnie zamówień na warzywa/zioła:
- warzywa i zioła sprzedawane są na sztuki; minimalne zamówienie to 12 sztuk dowolnie skomponowanych sadzonek warzyw/ziół.
Każda doniczka z sadzonką jest opatrzona naklejką z identyfikacją rośliny. Naklejka zawiera też niezbędny paszport rośliny.
- Sposoby płatności
Klient składając zamówienie, ma możliwość wybrać następujące sposoby płatności:
- przelew tradycyjny (wówczas otrzymuje na podany przez siebie mail dane do wykonania przelewu)
- tzw. szybki przelew (Przelewy24)
- płatność za pobraniem (aby korzystać z tej formy płatności, trzeba się zarejestrować jako klient naszego sklepu).
- Realizacja wysyłki
- Nasze Gospodarstwo Ogrodnicze realizuje wysyłkę sadzonek kwiatów od 15-tego tygodnia bieżącego roku począwszy (ok. 15.04) zgodnie z kolejnością napływających zamówień.
Wysyłkę sadzonek warzyw i ziół rozpoczynamy w 17 tygodniu roku również kierując się kolejnością nadesłanych zamówień.
Przykładowo: klienci składający zamówienie w styczniu, otrzymają przesyłkę w pierwszej kolejności, w dalszej kolejności będą odpowiednio klienci składający zamówienia w lutym, marcu itd.
Jako sprzedający, zastrzegamy sobie prawo do ewentualnych zmian w kalendarzu wysyłek. Ma to związek z bieżącymi warunkami pogodowymi oraz asortymentem dobranych przez Klienta sadzonek. Zdarza się, że zamówiony przez Klienta zestaw roślin charakteryzuje się na tyle różną dynamiką wzrostu, że podejmujemy decyzję o wstrzymaniu wysyłki tak, by również te „wolniej” dojrzewające sadzonki były już dostatecznie ukorzenione. Choć oznacza to pewne opóźnienie, robimy to zdecydowanie z myślą o bezpieczeństwie i optymalnej kondycji sadzonek.
W szczególnych sytuacjach, omawiamy z klientem wysłanie przesyłki w dwóch transzach.
- Nie przyjmujemy „rezerwacji” na wybrany przez Klienta termin
- Nasze paczki wysyłamy do Klientów za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
- Reklamacje
Reklamacje (z tytułu wady towaru, braku bądź pomyłki) przyjmujemy i oceniamy na podstawie zdjęcia wykonanego przez Klienta w dniu odbioru przesyłki.
Zdjęcia Klient wysyła na adres poczty elektronicznej: info@beegarden.pl
Pod pojęciem „uszkodzenia/wady” rozumiemy trwałe, nieodwracalne zniszczenie rośliny (ułamanie pędu głównego, zniszczenie bryły korzeniowej), do którego może dojść podczas transportu.
Za „pomyłkę” uznajemy nasz błąd podczas pakowania, kiedy do zamówienia kompletowanego dla Klienta został włożony niewłaściwy towar.
W przypadku zaistniałych powyżej sytuacji, uzgadniamy z Klientem trzy podstawowe modele rozwiązań:
- dosłanie tego samego towaru (o ile jest to możliwe),
- wymianę na inną odmianę/kolor,
- bądź też rekompensatę finansową (zwrot pieniędzy).
Gorąco prosimy o przemyślane zakupy. Przedmiotem kupna/sprzedaży są żywe rośliny. Ewentualne zwroty są możliwe jedynie wówczas, gdy Klient zdecyduje się odesłać nam sadzonki w niepogorszonym stanie w opakowaniu gwarantującym ich bezpieczeństwo podczas transportu.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.